Online payment Security

For the security of your payments, we use "Scellius", a payment solution by credit card developed by La Poste.

With this system, your payment is directly made on the secure server of our bank.
At no time will your card details ever be communicated to us. The transaction is encrypted and secure.

For your security, your card will be automatically verified by the bank server, and payment will be authorized by your bank. The safe mode is indicated by the closed lock icon in the bottom bar of your browser.

Offrandes de messes

* Required field
Amount *
La messe est une eucharistie, c'est-à-dire une action de remerciement, de louange et de joie. Toute messe est célébrée pour le monde entier, mais l’Eglise a reconnu au célébrant la possibilité de joindre à cette intention générale telle ou telle intention particulière.
Toute messe est sans prix mais dès les origines les fidèles ont participé par leur offrande aux frais de culte, à la subsistance des prêtres, à la vie de l’Eglise.

In accordance with the Law No. 78-17 of 6 January 1978, you have the right to access, modify, correct and delete information concerning you. To do so, please contact Faith and Light. Diocèse de Montauban